zondag 2 december 2012

Mijn HG producten



Mijn holy grail producten zijn producten die erg fijn vind en ik zou het dan ook verschrikkelijk vinden als deze uit het assortiment zouden worden gehaald.Als dat zou gebeuren zou ik de HELE wereld afzoeken om de laatste partijen te kopen. Het zijn mijn absolute beauty toppers die ik iedereen kan aanraden. Kijk je mee naar mijn holy grails?


Mijn Holy Grail producten:
- Catrice - Enter Wonderland Highlighting powder in Fairy Dust
- Burt's Bees Honey Lipbalm
- Lush Lemony Flutter
- Make Up Forever - Full Cover Concealer waterproof
- Too Faced - Shadow Insurance
- MAC - Studio Fix Powder Plus Foundation
- MAC - Sheertone Powder Blush in Gingerly
- Urban Decay - Naked Eyes Palette 2 


Catrice - Enter Wonderland Highlighting powder in Fairy Dust


Deze highlighter is echt prachtig. Hij zat in de Enter Wonderland collectie van Catrice die een jaar geleden in de schappen lag. Als je deze highlighter op je jukbeenderen of wangen aanbrengt, krijg je echt een hele mooie natuurlijke glow. Omdat ik hem zo mooi vond, heb ik toen meteen 2 van meegenomen. Sinds kort heeft Catrice deze prachtige highlighter in het vaste assortiment maar dan in een andere verpakking.
Dus als je deze ook in je stash wilt, kan je hem nog gewoon kopen bij de Kruidvat. 

Burt's Bees - Honey lip balm





























Dit is echt mijn favoriete lip balm. Omdat ik door mijn mond adem, worden mijn lippen echt heel snel droog. Ik smeer dan ook zeker om het uur mijn lippen in met deze lip balm. Dit is al zeker mijn vierde Burt's Bees Honey lip balm die ik heb gekocht. 

Lush - Lemony Flutter


Deze nagelriem crème is volgens mij wel bekend bij elke beauty blogger/beauty liefhebber. Deze crème is onmisbaar in mijn nagel verzorging routine. Het maakt nagelriemen lekker zacht en mijn nagels worden er ook nog eens sterker van. Ook merk ik dat mijn nagels sneller groeien als ik Lemony Flutter vaak gebruik. Het is echt een fijn product en raad het daarom iedereen aan! 

Make Up Forever - Full Cover Concealer waterproof

Omdat mijn huid vrij onzuiver is, heb ik altijd een concealer nodig. Deze concealer is echt heel fijn! Hij is  precies mijn huidskleur, dekt erg goed, blijft heel goed zitten en je hebt maar een heel klein beetje nodig dus hij is ook erg zuinig. De concealer is best prijzig maar doordat de concealer in een tube zit, is hij heel erg zuinig. 


MAC - Sheertone powder blush in Gingerly



























Gingerly is een bruin/roze/oranje blush. De blush is  goed gepigmenteerd , brengt heel makkelijk aan en blijft goed zitten. Omdat het een sheertone blush is, kan je de kleur heel goed opbouwen. Deze blush zorgt voor iets meer kleur en diepte in mijn gezicht. Ik ben er erg tevreden over en zal hem dan ook opnieuw kopen als ik ooit de pan raak. Wederom een aanrader!

Too Faced - Shadow Insurance 



























Dit is echt mijn favoriete oogschaduw primer! Dit product zorgt ervoor dat mijn oogschaduw echt de hele dag op zijn plek blijft zitten. Ook vind ik de tube waarin de primer zit erg handig en hygiënisch.  Doordat de Shadow Insurance in een tube zit, is ie ook erg zuinig. Ik gebruik die van mij nu al bij anderhalf jaar en er zit nog meer dan de helft in de tube! Dit is denk ik een van de beste oogschaduw basissen die ik ooit heb gebruikt! Echt een aanrader!

MAC - Studio Fix Powder Plus Foundation


Mijn huid is best lastig: droog/vet/onzuiver. Voor mij is deze poeder foundation perfect! Het accentueert mijn droge plekjes op mijn gezicht niet en zorgt ervoor dat mijn gezicht er egaal en mat uitziet. Als deze op is, ga ik hem zeker opnieuw kopen!

Urban Decay - Naked Eyes Palette 2

Dit is echt zo'n mooi oogschaduw palette! Ideaal om verschillende looks mee te maken.  Het palette heeft namelijk matte en shimmery koele en warme kleuren. Ik gebruik bijna elke dag en neem hem ook altijd mee als ik op vakantie ga of een weekendje weg. 

Dit zijn mijn Holy Grail producten! Wat zijn jouw Holy Grail producten?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten