vrijdag 23 november 2012

New in: De Bijenkorf webshop!


Een paar weken geleden had ik een aantal producten bij De Bijenkorf besteld. Maandag kreeg ik eindelijk een mailtje dat ik mijn bestelling kon ophalen in de winkel. Ik stapte toen snel op de fiets om naar de winkel te gaan. Het was rustig dus ik was meteen aan de beurt. 10 minuutjes later stond ik met een glimlach op mijn gezicht buiten met een tas waarin de doos vol producten zat. Ik kon niet wachten om de doos uit te pakken.

De dingetjes die ik heb besteld:
- Klevering Portemonnee in de kleur Ivoor
- MAC Sheen Supreme lipstick in Full Speed
- MAC Sheertone Powder Blush in Peaches
- MAC Liquidlast eyeliner in Point Black

Ik ben zo blij met mijn spulletjes! Ik kan niet wachten om ze te gebruiken. 

Van welk producten zou jij een review willen zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten