vrijdag 23 november 2012

Haarroutine

Weet je wat ik het leukste vind om op blogs te lezen? Haarroutine.  Ik vind het leuk om te zien hoe mensen hun haar stijlen en met welke producten ze hun haar wassen.  Wil je weten welke producten ik gebruik? Klik dan verder!



Mijn haar is een apart geval hoor. Het is dik, vol en het wil nooit doen wat ik wil. Ik gebruik daarom producten die mijn haar een beetje in bedwang houden en verzorgen. Mijn haarwortels worden snel vet en mijn haar punten zijn weer droog. 

                                       
Het eerste onderdeel van mijn routine is mijn haar wassen. Ik was mijn haar altijd op woensdag en op zondag. Om mijn haar te wassen gebruik ik een vaste shampoo van Lush in Seanik. Door deze shampoo worden mijn haren heel schoon zonder mijn haar uit te drogen. 


Nadat ik mijn haar heb gewassen met de Lush seanik shampoo gebruik ik als conditioner Lush American Cream. Mijn haar voelen zacht en verzorgd aan. Ook maakt deze conditioner mijn haar niet zwaar. 


Als ik mijn haar grondig heb uitgespoeld, dep ik mijn haar handdoek droog. Daarna doe ik er een serum/olie in. Op dit moment gebruik ik van Hawaiian Silky de Moroccan Argan Oil Healing Oil Treatment. Dit is echt een super fijne olie omdat er daadwerkelijk  oliën in zitten en geen siliconen. Mijn haar wordt er zacht van en het pluist niet meer. Echt een aanrader!


Als laatste spray ik wat haarspray op mijn lok/pony. Zodat mijn lok/pony goed in model blijft. Momenteel gebruik ik de superfijne L'oreal Elnett Satin hairspray. Dit is echt mijn favoriet!



Welke producten gebruik jij als je je haar wast en stijlt?









Geen opmerkingen:

Een reactie posten