zaterdag 27 oktober 2012

Swatch: Kiko Nail Laquer 286

Een aantal weken geleden ben ik met mijn moeder, oma en tante 4 dagen naar Barcelona geweest. Dat was echt heeérlijk! We hadden de eerste twee dagen echt prachtig weer en daarna werd het bewolkt en regenachtig. We hebben veel bezienswaardigheden bezocht zoals Sagrada Familia, Parc Guëll, Casa Mìla etc. En weet je welke fantastische make-up winkel ik daar ben tegengekomen? Kiko! Kiko Milano make up cosmetics is een Italiaans merk. Deze winkel heb je alleen in het buitenland: Duitsland, Frankrijk(?), Italië en Spanje. 

We zijn twee keer naar Kiko geweest. De eerste keer heb ik daar een lipstick(€2,50) en een nagellakje
(€3,90) gekocht. De tweede keer heb ik daar nog een lipstick gekocht van €2,50 omdat ik erg tevreden was over de eerste lipstick en omdat ik €2,50 weinig vond voor zo'n goede lipstick.  

In dit artikel ga ik het nagellakje reviewen en swatchen.






















Kiko Nail Laquer 286 is een prachtig donkerrode nagellak met een crème finish. 




















Het is echt een prachtige donkerrode tint perfect voor in herfst! 286 dekt al in twee laagjes.
En met een gouden glitter top coat is heb je een mooie manicure voor tijdens de feestdagen.

Kiko nagellak kost € 3,90 en is verkrijgbaar in alle Kiko filialen in het buitenland.

Wat vind jij van dit lakje?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten