woensdag 24 oktober 2012

Review: Urban Decay Naked Palette 2



Urban decay is nou al een aardige tijd in Nederland bij Sephora te koop toch heeft het een tijd geduurd voor dat ik overtuigd was van de kwaliteit van dit oogschaduw palette. Maar na het lezen van reviews op een aantal blogs was ik helemaal verkocht. Vandaar heb ik de knoop doorgehakt en ben ik gisteren naar de Sephora in Rotterdam geweest en heb daar het prachtige palette  aangeschaft. 

Ik ben zo tevreden over dat ik het Urban Decay Naked palette graag met jullie wil delen.























Het palette heeft een stevig metalen omhulsel met een spiegel aan de binnenkant. Ik vind dit een pluspunt omdat er dan een kleine kans is dat palette kapot gaat en het is makkelijk om mee te nemen als je een weekendje weg of op vakantie gaat.Bij dit palette zit een mini lipgloss en een dubbelzijdige oogschaduw brush.

De kleuren in dit palette zijn echt schitterend!
In het palette zitten natuurlijke bruintinten. 
Van mat-wit tot  bronze, taupe en gitzwart! 
Je hebt genoeg keuze om veel nude of naturelle
looks mee te creëren. 

Hier zijn de foto's van de oogschaduws en natuurlijk de swatches:

 

 
Foxy: Een matte crème kleur
Half-Baked: Een goudkleur met metallic shine
Bootycall: Een champagne kleur met metallic shine
Chopper:  Een bronze of gouden kleur met roze ondertoon, metallic finish en fijne glitter



































Tease: een matte taupe kleurige oogschaduw 
Snakebite: een bronze kleur met satin finish
Suspect: een lichte taupe kleur met champagne ondertoon en satijnen finish
Pistol: een grijze kleur met een warme ondertoon en metallic finish






































Verve: lichtgrijs met een roze ondertoon en een metallic finish
YDK: taupe kleur met bronze ondertoon en een metallic 
Busted: diep donkerbruin met aubergine ondertoon en een zachte satijnen   finish
Blackout: een diep zwarte matte kleur 

Prachtig hè? 

Het Urban Decay Naked 2 palette kost € 36 en is verkrijgbaar bij Sephora

Pluspunten

1. Uitstekende pigmentatie
2. Ruime kleurkeuze
3. Kwalitatief goede kwast
4. Stevige metalen verpakking

Minpunten:

1. De prijs!



Wat vind jij van dit palette?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten