vrijdag 26 oktober 2012

Review: Lush Lemony flutter

Een nagel product dat je niet kan missen is een van mijn meest favoriete producten: Lush Lemony Flutter!
Het is een musthave product voor iemand die gezonde nagels wil hebben.























Lemony FLutter is een zachte nagelriem crème die jop je nagelriemen moet aanbrengen en daarna in moet masseren.  Je kan Lemony Flutter trouwens ook op je hielen, droge ellebogen en tenen smeren!



In een potje zit 50 gram. Het lijkt heel weinig, maar je hebt maar een minimale hoeveelheid nodig. Omdat het een natuurlijk product is, zit er een houdbaarheidsdatum aan vast. Op de onderkant van de verpakking zit een sticker met een afbeelding van diegene die jouw potje Lemony Flutter heeft gemaakt. 

Op deze sticker staan ook de ingrediënten:


















De ingrediënten

Fresh Lemon Infusion (Citrus limonum), Shea Butter (Butyrospermum parkii), Beeswax (Cera alba), Lanolin, Soya Oil (Glycine soja), Cold Pressed Organic Avocado Oil (Persea gratissima), Cold Pressed Organic Flaxseed Oil (Linum usitatissimum), Mango Butter (Mangifera indica), Hydrogenated Palm Kernel Oil, Castor Oil (Ricinus communis), Perfume, Cold Pressed Wheatgerm Oil (Triticum vulgare), Lemon Oil (Citrus limonum), Lavender Oil (Lavandula hybrida), Tagetes Oil (Tagetes minuta), Chamomile Oil (Anthemis nobilis), Sodium Borate (Borax), Gardenia Extract (Gardenia jasminoides), *Citral, *Geraniol, *Citronellol, *Limonene, *Linalool, Methylparaben, Propylparaben.
Zoals je ziet bestaat Lemony Flutter vooral uit natuurlijke ingrediënten. De belangrijkste zijn citroenolie, shea butter en bijenwas. Verder zitten er oliën in als advocado olie, castor olie en kamille olie. 
De geur
Je kan niet om de geur heen bij Lemony Flutter. Het ruikt namelijk naar: Citroen/Limoen! 
Gebruiksaanwijzing
De substantie is dus dik en romig als een crème, maar wanneer je het op je nagelriemen en wanneer je het even in masseert, is het binnen vijf minuten ingetrokken. 
Sinds ik Lemony Flutter van Lush ben gaan gebruiken zijn mijn nagelriemen naar zachte, soepele, gezonde en verzorgde omlijstingen van mijn nagels. Ik kan ze makkelijk terugduwen, er zitten geen velletjes aan en mijn handen zien er door mijn mooie verzorgde nagelriemen veel beter uit. Ik gebruik Lush Lemony Flutter ongeveer elke dag, voor dat ik ga slapen en ook nog een aantal keer overdag.
Een pot van 50 gram kost € 10,45 en is verkrijgbaar in alle Lush filialen.
Gebruik jij ook een nagelriem crème?












Geen opmerkingen:

Een reactie posten