donderdag 25 oktober 2012

Review Burt's Bees honey lipbalm


Ik adem meestal door mijn mond waardoor mijn lippen altijd erg droog worden als ik ze insmeer met een lip balm. Bij mij gaan ze dan ook erg snel op. Op dit moment gebruik ik de Burt'Bees Honey lipbalm. Ik gebruik deze lipbalm overdag en voor dat ik ga slapen zodat ik niet met kurkdroge en pijnlijke lippen wakker word.

















Dit zegt Burt'Bees over de Honey Lip balm:
'Give your lips the soothing feeling they deserve . This natural lip balm is loaded with coconut and sunflower oils, rich in vitamins and essential fatty acids, to nourish, condition and soften lips. Beeswax seals in hydration. We've even added peppermint oil for a refreshing tingle. Take your pick of and old-fashioned yellow tin or a recycled plastic tube. No wonder it is our most popular product'. 


De ingrediënten:
Beeswax, sunflower seed oil, coconut oil, lanolin, aroma, honey, tocopherol, rosemary leaf extract, soybean oil, canola oil, benzyl benzoate, coumarin.

Als we naar de ingrediënten kijken, zien we dat de ingrediënten dik in orde zijn. Er zitten namelijk bijna alleen maar natuurlijke en verzorgende ingrediënten in zoals de bijenwas, de kokosolie en de zonnebloem zaad olie.

De lip balm zit in een ouderwetse gele tube. De tube heeft een donker gele/oranje dop. Ik vind het er wel leuk uitzien en ook handig.















De kleur van de lip balm in de tube is wit en op je lippen zie je eigenlijk alleen maar een mooie glans. Het was het niet waard om hiervan een foto te maken want je ziet alleen een mooie glans op de lippen.

Klopt het wat Burt'Bees over deze lip balm zegt?

Ja, het klopt! Als 's avonds voor dat ik ga slapen en  mijn lippen insmeer met de Burt'Bees Honey lip balm, word ik 's ochtends wakker met super zachte lippen.

Pluspunten:
1. Praktische verpakking
3. Zorgt voor zachte en glanzende lippen
4. De prijs: € 4,02

Minpunten:
Geen!

De producten van Burt'Bees zijn verkrijgbaar bij de Sephora en De Tuinen voor €4,02.

Wat is jouw favoriete lip balm?










Geen opmerkingen:

Een reactie posten